Za boljše delovanje strani uporabljamo piškotke.
Podrobne informacije
SPREJEMAM piškotke
Blagovne znamke
Kategorije
  • Znižano
  • Krajši rok uporabe
  • Beljakovine - Proteini
    • -> Iz več virov
    • -> Sirotka
    • -> Kazein
    • -> Čips
    • -> VEGAN
  • Aminokisline
    • -> BCAA
    • -> Glutamin
    • -> Ostalo
  • Kreatin
  • N.O. - Preworkout
  • Ogljikovi hidrati
  • Gainerji
  • Maščobne kisline
  • Izguba maščobe
  • Nadomestki obroka
  • Vitamini in minerali
  • Zdravje sklepov in vezi
  • Energija in vzdržljivost
  • Pospeševalci hormonov
  • Specifični dodatki
  • Oblačila
  • Pripomočki
  • Kozmetika
  • - Fit Planet PAKETI -
Članki

FIBO 2018

17/04/2018

Nekaj utrinkov iz sejma.

Spanec - manjkajoča komponenta

06/10/2016

Spanje, počitek, regeneracija... kakorkoli jo poimenujemo, je po mojem mnenju komponenta, kateri večina posameznikov posveča premalo pozornosti.

Efektivnost vadbenega načrta

14/09/2016

Zakaj ne moreš oceniti efektivnosti vadbenega načrta glede na število vaj in serij?

Fit do poletja

02/05/2016

Preizkušen načrt treninga, s katerim se boste lahko izklesali že v šestih tednih.

Makrohranila

01/05/2016

Beljakovine, ogljikovi hidrati in maščobe - kar je dobro vedeti.

Maščobne kisline – kar je potrebno vedeti o njih

09/01/2014

Na kratko o maščobnih kislinah; vrstah in njihovem pomenu

Tudi s sadjem do svoje sanjske postave

23/11/2013

Strah pred sadjem je odveč. S pravilno izbiro sadja ob pravem času lahko še hitreje pridete do željenih rezultatov.

Nekaj predlogov za zdrav - kakovosten zajterk

11/07/2013

V kolikor spadate tudi sami med antitalente v kuhinji, kamor spadam tudi sam, še ne pomeni, da je potrebno jesti vsak dan za zajterk ovsene kosmiče. Poglejmo na hitro tri predloge, kateri za pripravo vam vzamejo med 5 do 10 minut časa, a so še vedno dovolj okusni in kakovostni za kvaliteten začetek dneva.

S katerim kardiem nad telesno maščobo: Nizkointenzivni kardio ali HI(I)T

20/04/2013

Kardiovaskularna vadba ja odlično orožje, ko se želimo znebiti odvečne telesne maščobe. Na dosežen končni rezultat pa lahko vpliva tudi tip kardia katerega izvajamo - visokointenzivni ali nizkointenzivni kardio. Eni zagovarjajo enega, drugi spet drugo obliko.
Torej, katerega izbrati?

Poškodbe in regeneracija

20/03/2013

Vsak od nas, ki se redno ukvarja z dviganjem uteži ali kakšnim drugim športom, bodisi rekreativno bodisi bolj specifično, se je oziroma se prej ali slej bo (na žalost) srečal z vsaj manjšo poškodbo.
Ob nastanku poškodbe je priporočljiv obisk svojega osebnega zdravnika ali kvalificiranega fizioterapevta, vendar si pri nekaterih manjših poškodbah v določeni meri lahko pomagamo tudi sami. Poglejmo kako.